content

چطور محتوا بنویسیم

حتما این جمله را بارها و بارها شنیده اید “محتوا پادشاه است”، اما آیا هر محتوایی می تواند محتوای خوبی باشد و در وب سایت پادشاهی کند؟

وب سایت پوینا در این آموزش قصد دارد شما کاربران وردپرسی را با اصول صحیح محتوانویسی در وردپرس آشنا سازد. برای ایجاد یک محتوای عالی که هر کاربری را به سمت سایت شما جذب می کند با ما همراه شوید.

قطعا در مورد content marketing شنیده اید. بدون شک می دانید که تولید یک محتوای خوب در وردپرس تا چه حد می تواند در جذب کاربران و افزایش ترافیک وب سایت تاثیر داشته باشد. پس بی درنگ برای موفقیت در کسب و کارتان به تولید محتوای ایده ال بپردازید.

اما چه محتوایی ایده ال است؟ برای پی بردن به این موضوع، در ادامه با ما همراه باشید.

شما با تولید محتوای عالی(این محتوا می تواند تصویر، اینفوگرافیک، ویدئو، مقالات اینترنتی و … باشد)، می توانید در مورد سرویس، خدمات و محصولات خود به کاربران خود اطلاعات دهید. این محتوا باید با کیفیت، مرتبط با موضوع و قابل اطمینان باشد.

با انتشار محتوا می توانید مشتریان و کاربران جدید را به وب سایت خود جذب کنید، در کاربران و مشتریان قدیمی انگیزه و اشتیاق ایجاد کنید و در نهایت هم برای خود برندسازی کنید. به این تکنیک، content marketing می گویند، این تکنیک در شرکت های تمام دنیا به صورت گسترده استفاده می شود.

کیفیت محتوا برای یک وب سایت(هر نوع وب سایتی می تواند باشد، یک سایت گردشگری و یا یک شرکت تولید محصولات بزرگ) بسیار حائظ اهمیت است. برای برند سازی شما باید با کاربران ارتباط بیشتری برقرار کنید. به همین خاطر، ایجاد بلاگ در یک وب سایت امری بسیار ضروری است. اگر خلاف این فکر می کنید بدانید که سخت در اشتباهید.

محتوا یکی از مهمترین بخش ها در موفقیت هر وبسایت …

محتوا یکی از مهمترین بخش های وب سایت شماست و به مشتریان بالقوه ی شما اطلاعت کافی در مورد شرکت و خدمات شما می دهد.

امروزه رسانه های دیجیتال محبوبیت بیشتری نسبت به رسانه های چاپی دارند و بسیار در دسترس هستند. اغلب افراد برای یافتن خدمات و محصولات مورد نظر خود از طریق موتورهای جستجویی نظیر گوگل و بینگ و … اقدام می کنند و شرکت یا فروشگاهی را برای خدمات مورد نظر خود پیدا می کنند.

محتوایی که در وب سایت خود نگه داری می کنید. باعث رتبه بندی وب سایت شما در گوگل می شود. آنچه در اینجا اهمیت بیشتری دارد، کیفیت و اصالت محتوای شماست. اگر محتوای شما اصالت داشته باشد، یعنی سرقتی و کپی نباشد و به اندازه ی کافی تاثیرگذار، می توانید مطمئن باشید که کاربران روی لینک شما کلیک خواهند کرد.

پیش از نوشتن

شناخت کاربران وب سایت و به طور ویژه مخاطبین محتوا:

در اینجا مواردی را عنوان می کنیم که پیش از اقدام به تولید محتوا برای وب سایت، باید در نظر بگیرید. پیش از اینکه شروع کنید باید گروه مخاطبان بالقوه ی خود را بشناسید. باید بدانید که چه استانداردی از نوشتن را درک می کنند و از خواندن آن لذت می برند. سطح مخاطبین و نیاز آنها را بدانید و براساس آن محتوا تولید کنید. تفکر اشتباهی است اگر فکر کنید که همه ی افراد محتوای شما را مطالعه می کنند. ممکن است مخاطبین شما قشر خاصی از کاربران باشد. شما باید آنها را شناسایی کرده و برای آنها بنویسید. پس: مخاطبین خود را بشناسید و درک کنید. هر نویسنده ای باید دید گسترده ای روی گروه مخاطبین خود داشته باشد. زیرا شما قصد دارید برای آنها مطلب بنویسید، پس شناخت آنها امری ضروری است. هر چه بیشتر و وسیع تر کاربران خود را بشناسید، محتوایی که ایجاد می کنید، با استقبال بیشتری مواجه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =